20060602

Solo again!

Eindelijk door alle vergunning / skill test/ proficiency check / medical ellende gesukkeld. Hier is het bewijs: ik heb terug gevlogen!


Thuis gekomen rond 20.20u, nieuwe vergunning gevonden in de brievenbus, vliegerke vastgelegd en om 21.20u zat ik in de lucht! Ik had eerst de OO-VRM gereserveerd, maar Marc Kegelaers had net met de OO-DRI gevlogen dus die kon ik gemakkelijker uit de hangar trekken. Die was ook vrij dus reservatie snel aangepast.
Een kort vluchtje gemaakt rond de CTR van EBAW, leaving via EKERE, wat steep turns boven het huis van mijn zus ( ze keek niet omhoog ) wat stalls en via ZOREL terug binnen. Het was compleet stil op de (nieuwe) frequency van EBAW TWR gedurende heel het tripje, ik mocht dan ook direct naar final. Recht naar ONW en dan proper de PAPI's gevolgd tot een propere landing. We zijn terug vertrokken! Posted by Picasa

0 Reacties:

Reageer!

<< Home