20061109

Plannen

Ik ben van plan om dit weekend een wat langere trip te maken, maar naar waar is nog niet echt duidelijk.
Voor de duidelijkheid: iets langer hoeft niet extreem lang te zijn:
weg van rond de kerktoren is al goed genoeg.
Eerst dacht ik aan Le Touquet(LFAT) maar nader onderzoek bleek dat dat net van mijn kaart valt. Stom he?

Ik heb een Jeppesen kaart van de Benelux en die is net te klein...
Andere mogelijke bestemmingen zijn Spa (EBSP) maar daar ben ik al eens geweest, St. Hubert (EBSH) maar dat ligt waarschijnlijk in de wolken zaterdag, of meer naar het noorden: Lelystad (EHLE).
Alles zal, zoals altijd, afhangen van het weer denk ik.

Ik ga dus vanavond wat routes uittekenen en -rekenen met NavBox en kijken waar we naartoe kunnen zaterdag.

En er zijn nog 2 plaatsen vrij!

logbook entry:
date dep dest reg time ldg
/

0 Reacties:

Reageer!

<< Home