20070104

Gelukkig nieuwjaar!

Ja, sorry dat hier al een tijd niks meer gepost is, maar ik heb ondertussen ook niet meer kunnen vliegen: mist, regen, wind en de feesten!

Bovendien heeft de vliegclub een vliegertje minder: de OO-VRM staat nu te koop, zodat het nog moeilijker wordt om tijdig een reservatie te pakken te krijgen.
Maar het is me nog eens gelukt:
zaterdag 13 januari 2006 van 10 tot 14 uur ga ik de lucht in met de OO-VPE
Extra nieuwigheidje op de blog: Google Agenda!

Via deze link of deze knop

zou je terecht moeten komen op Google Agenda Beta en dan krijg je zoiets te zien:




logbook entry:
date dep dest reg time ldg
/

Labels: , ,

1 Reacties:

Blogger Jan Verley zei...

Zucht, zucht, grote zucht: een paar uur voor de reservatie kreeg ik een telefoontje van de piloot die voor mij met de OO-VPE ging vliegen: er was een probleem met de remmen van het toestel, en vermits die toch vrij belangrijk zijn, heb ik mijn vlucht dan ook maar geannuleerd. Hopelijk is het bakje ondertussen genezen.

11:08 PM UTC  

Reageer!

<< Home