20070313

Voor de duidelijkheid:

Ik weet ongeveer wie ik ben:
Jan Verley.
Maar ik weet niet wie dit is:
Jan Verley.

Deze meneer draagt zeker mijn sympathie weg: het is ook een vlieg- en flightsim- freak zo te zien, en hij heeft een prachtige naam ook, maar ik ken hem totaal niet!
Ik was hem vroeger al eens tegengekomen bij het op-Googlen van mijn eigen naam en toen is er al wat met ongeloof en hilariteit gerageerd op deze speling van het lot.
Maar nu vind ik net dit:
Jan Verley - Fly Verley
Een blog over de belevenissen van Jan Verley om de Private Pilot License te behalen, op en rond de luchthaven van Deurne. Jan Verley heeft bovendien zelf de cockpit van een DC3 nagebouwd, lees het relaas maar op zijn site.

De wegen van de internet goden zijn ondoorgrondelijk:
op zijn minst 1 iemand heeft mijn blog dus al gelezen,
wat al te veel eer is voor dit bloggedrochtje,
heeft mijn naamgenoot ook gevonden en
heeft ons begrijpelijkerwijs gesuperponeerd!

Ik voel me een beetje raar...
Zou ik die Jan Verley nu eens niet opzoeken?

En zou die meneer kwaad zijn dat ik ons GMail account ingepikt heb?


logbook entry:
14/03/07 Strange day...


0 Reacties:

Reageer!

<< Home