20070517

GPS track

Op de vorige vlucht hadden mijn passagiers een GPS bij.
Dat was handig want zo konden we hun huis vinden.
De volledige track werd ook opgeslagen.
Als je die importeert in Google Earth ziet dat er zo uit:


Als je goed kijkt zie je de 2 toerkes over hun dorp, en het rondje boven de gekantelde container boot in de haven.

In deze track zit geen hoogte informatie. die heb ik wel appart te pakken gekregen:
Dat toont al een minder mooi resultaat:

Legende:
0-35 min: 1000 ft.
35-140 min: 1500 ft.
140-260 min: 2000 ft.
260-299 min: 1000 ft.

Zoals je ziet moet ik nog wat werken aan het correct aanhouden van de hoogte. Of anders kan ik het nog altijd op de onnauwkeurigheid van de GPS steken...

De KMZ file is geshared op mijn Box.net account:

Labels: , ,

0 Reacties:

Reageer!

<< Home