20080519

Naar Zee

Vorige week naar zee gevlogen, en zonder een teraske te doen terug gekomen.
Schande!

Een kennis ging mee, hij is al een paar keer door de mazen van het "slecht weer, gene tijd, geen vliegtuig vrij" net gevallen, en popelde dus een beetje.

Hij was, na het initiële "mmm, 't is toch maar iets raar" gevoel, op zijn gemak en trok de volgende prima geslaagde foto's. Da's iets waar ik zelf zelden tijd voor kan maken in de lucht, dus ik was blij nog eens een passagier te hebben die met een kodak om kan.
Bedankt Kris, en hopelijk vond je 't even fijn als ik!



De glass cockpit van de OO-PEG. Cool he?



Het Zoute - Knokke - Duinbergen - Heist - Zeebrugge en daarachter nog Blankenberge ook.



poëzie op de Westerschelde



Terneuzen



Het Verdronken Land van Saeftinge On Fire
Variant op dit.



The limo for today


En nog een kleintje voor mensen met vliegangst:
Dit is het resultaat van een niet-ideale landing - it wasn't me! - met de OO-VPE:

Gelukkig enkel blikschade.

De volledige reeks staat hier.

logbook entry:
date dep dest reg time ldg
08/05/08 EBAW - EBAW OO-PEG 0124 1
RTE: RWY11 - TANGO - EBUL - ZEEBRUGGE - BRESKENS - KALLO - RWY11

Labels: ,

1 Reacties:

Anonymous Anonymous zei...

idd mooie foto's, Chris !!

en als ik dat zo zie, hoop ikzelf snel eens tijd te hebben om ook eens mee te kunnen vliegen, jan !

groetjes,
nuyb

10:11 PM UTC  

Reageer!

<< Home